5alon
בין הסדינים בין הסדינים
  0 צפיות, 0 עצות ו-0 דירוגי עצות. 113277

למה אנשים אוהבים לשחק ברגשות?

סובלת בת 29 | כתבה את השאלה ב-28/03/16 בשעה 20:56

אני סובלת כבר שבוע לא אוכלת כלום. לא ככ מתפקדת בבית והראש שלי תפוס בה כל היום!!!!!
לפני שנה פה באתר ייעצתי לבחורה לסבית ושלחתי לה את המייל אחרי חודש וקצת בכלל לא זכרתי מיזה .היא שלחה לי הודעה. התכתבנו נתתי לה עיצות שנראו לי שיכולות לעזור וזהו! היא המשיכה לכתוב לי ועניתי מנימוס. היא לא עניינה אותי במיוחד. אחרי שבועיים ככה שלחתי לה הודעה סתם .. על בגד כל שהוא היא ענתה ואז המשכנו להתכתב. נפגשנו פעמיים והיה ממש כיף . דיברנו על דברים הכי כואבים או אינטימיים בזוגיות.כי זה הסיבה שבגללה הכרנו בכלל... עם הזמן התאהבנו.... לא היה מתוכנן אבל קרה. בעלי שעוקב אחרי בצורה אובססיבית ידע מכל ההתכתבויות שלנו וכמובן שדאג שננתק את הקשר לחלוטין. וכך קרה.לפני חודש היא שלחה לי ד"ש ממישהי שאני לא מכירה ו לאחר מכן הודעה שלא כתוב בה כלום מלבד פסיק. לא התייחסתי חשבתי שמדובר בטעות .למחורת שלחתי לה הודעה על מספר טלפון כל שהוא שהייתי צריכה היא הביאה לי וסתם התעניינו בחיים של כל אחת מה היא עושה היום... התכתבנו ולא יכולנו להפסיק להתכתב.
הפתיחות שלה אחכ היתה מטורפת . היא אמרה לי כל הזמן שחבל שאני נשואה . שהיא רוצה להיות איתי. שמתה לפגוש אותי ואם זה יקרה היא לא תעמוד בזה ... שלחה לי שירי אהבה בלי סוף... ומחמאות שלא נגמרות. בקיצור גרמה לי להתאהב בה סופית!!!!
ואז הבנתי שבעלי כתב לה שוב הודעה .. ובערב פורים היא שלחה לי שהיא חשבה על זה אבל זה לא מוסרי ו היא חוסמת אותי. נפגעתי בכיתי אבל הבנתי אותה. היא למחורת פתחה את החסימה וכתבתי לה שאם היא חוסמת אז שתעמוד במילה שלה עד הסוף... כתבתי את זה מתוך כאב ולא באמת כדי שתחסום שוב. היא שלחה לי את השיר של t.a.t.o "כל מה שהיא אומרת רץ אצלי בראש" ... כתבתי לה שאני סומכת עליה שהיא בחורה מוסרית ואני אצה לה מהראש בקלות. וכמובן שהיא חסמה אותי שוב הפעם מבלי לענות!!!
השאלה שלי אם היא לא אוהבת למה היא אומרת שכן. ואם היא כן למה לחסום ככה? איך אפשר להיות ככ אדישים וקרים לאנשים שאוהבים????? למה שהיא תשבור לי את הלב פעמיים???
ואתם שואלים מה בקשר אלי??? אז אני לסבית נשואה בארון!!! בעלי יודע וקורא לי חולת נפש וחזירה ומה לא .. אבל לא מוכן שנתגרש כי יש לנו ילדים.... התחתנתי בת 19 כי הייתי ילדה מפגרת בלי עמוד שידרה ופחדתי מההורים . סוג של בובה על חוטים ... כבר לא יודעת מה נכון לי אם להמשיך לחיות בכלא הריגשי שאני נמצאת בו או להתגרש ולהתמודד עם הכל לבד... שבוע שאני בוכה כמו מפגרת .....אשמח לקבל עיצות כדי להתמודד כי נפשית אני גמורה...

אוהבת או משחקת ?

אוהבת
 
17
משחקת
 
7
שונאת
 
2
 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) מהטובות מהפחות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור
עוד שאלות

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות