12alon
זוגיות זוגיות
  0 צפיות, 0 עצות ו-0 דירוגי עצות. 171705

מתי אצליח למצוא את הדרך?

מישהו בן 30 | כתב את השאלה ב-30/05/17 בשעה 13:52

שלום,
אני בן 30, רווק, רקע משפחתי דתי.
קצת קשה לי לדבר על הנושא הזה אבל מכיון שלא מצאתי עוד דרך לבטא את המצב הזה אני מבקש אולי הכוונה ואולי מכאלה שבמצב דומה.

מגיל צעיר יחסית לא ידעתי מה הזהות שלי מבחינה מינית. היתה לי משיכה למין הנשי אפילו בילדות. בערך בגיל צבא התחילה אצלי סקרנות לא ברורה לגבי גברים. אנסה לפרט בצורה ברורה יותר..
עם כמה שזה נשמע מוזר בדור שלנו היום אבל הכל אמת. מעולם לא חוויתי התנסות מינית עם בחורה, לא היה אפילו מגע מיני קל. היתה מישהי שנמשכתי אליה בעבר אבל היא לא היתה בעניין שלי.
מאז ועד אחרי גיל צבא לא היה כלום עם אף אדם.
רק בגיל 23 חוויתי את ההתנסות המינית הראשונה בחיי היתה מתוך היכרות בצאט וירטואלי עם אדם איתו דיברתי וקבענו פגישה
. איתו היה מגע אוראלי הוא היה בן 40 בערך.. נגעלתי מהמעשה הזה עד עמקי נשמתי. לא הבנתי איך הגעתי למצב הזה. לא עשיתי מעבר לזה כלום אבל ממש כלום.. עד גיל 27! מאז שפתחתי אפליקצית זוהמה שהרסה לי את החיים ודרכה הכרתי אינספור של גברים חרמנים חסרי מעצורים.

אני לא מעיד על עצמי אבל אחרים (הרוב לפחות ) טוענים שאני נראה טוב והטעם שלהם.
השתמשתי בזה כדי ליצור קשרים על מנת לבחון את המצב הזה, את המשיכה שלי, אבל בעיקר... כדי לחוות את מה שאף פעם לא היה לי... אהבה.

חיפשתי דרך האתר הזה אחרי משהו בלתי מושג רצון וכמיהה בלתי פוסקת אחרי חום ואהדה מצד גברים שניצלו את התמימות שהיתה בהתחלה והבינו שאני טרף קל בשבילם. קשה לי להיות צבוע וכשאני מביע עניין בצד השני זה ברור. ולכן קרו מקרים בהם נפגעתי כי הפיחו בי תקוות שווא רבות על עניין של יחסים. ואז הבנתי עם עצמי שזה בכלל שקר אחד גדול. ובכלל מה שאני מחפש לא נמצא שם.. וגם לא באפליקציות אחרות.

המשפחה שלי עד לפני שנתיים בערך לא ידעו על המצב הזה אבל קרה שסיפרתי להם והם כעסו על זה מאוד וטענו שזה לא יקרה במשפחה ושאני בכלל לא כזה וזה לא באמת מה שאני רוצה.
הכי נוח זה לנסות להתנגד ולהתמקד עם המשפחה על הבחירה שלי אבל המצב הוא שהיום אני יודע כמה שזה נכון.. אני מסכים איתם ואני לא יודע איך ליצור קשר עם בחורה וברור לי שזה שונה לגמרי מיחסים עם גבר. אני מתפלל מעומק הלב שיגיע הרגע שבו אמצא מישהי שתשנה את התפיסה אצלי. שאחזור להימשך לבחורות כמו פעם.

אפילו יצאתי מספר פעמים להכיר בחורות שהציעו לי אבל זה לא הצליח לי. היו גם פעמים שזה עבד אבל אני הוא זה שברח ממערכת יחסים כי ראיתי שזה פתאום יכול לקרות שאני אכנס למחויבות רגשית עם מישהי. אולי זה הרתיע אותי וחטפתי רגליים קרות
אני לא יודע כבר. אולי לחשוב על הסיטואציה של להיות במיטה עם בחורה מלחיץ אותי כי זה אף פעם לא קרה ואני לא בטוח ידע איך לתפקד במצב כזה.
הניסיון המיני שלי לצערי היה רק עם גברים. וגם לא עם כולם היה בהכרח מגע מיני מלא.
הבעיה הנוספת שאני מחפש מישהי עדינה שתמשוך אותי פיזית בעיקר, כלומר אם היא לא תהיה מספיק מושכת בעיני אז אני לא רואה טעם לנסות בכלל. אבל לרוב אלה שמצאו חן בעיני היו קשות מדי להשגה. או נתנו תירוץ אחר למה לא יעבוד. לוקח לי המון זמן להתחיל עם בחורה וזה כמעט ולא קורה.
יש לי כרטיס באתר הכרויות של בחורות דתיות אבל עוד לא מצאתי בכלל מישהי שמצאה חן בעיני. וזה לא מתקדם לשום מקום. חוץ מהגיל שלי שלא הייתי מאמין שזה יגיע עד עכשיו.. להיות בן 30 רווק שלא מנוסה עם בחורות בכלל.. אני מתבייש להגיד את הגיל שלי כי אוטומטית חושבים שזה "לא שפוי" להגיע לגיל כזה בלי נסיון.

אני מרגיש בדידות עצומה וכל לילה כמעט אני בוכה על המצב שלי. מקווה שבבוקר אפקח את העיניים ואמצא את עצמי במציאות אחרת.. עם אישה וילדים.. אני מאוד רוצה להגיע לזה.
לצערי, בשנתיים האחרונות אני סובל מסטרס (לחץ נפשי) ואולי בגלל המצב הזה. וכתוצאה מזה יש לי כאבים באזור שבו צריך "לתפקד" במטרה להביא ילדים לעולם. מקווה שזה יעבור בעזרת ה' ואוכל לחזור לעצמי ואפילו רק במטרה להקים משפחה. לפעמים גם המחשבה על זה מרתיעה אותי מהסיבה הזאת.

אציין רק שעכשיו הכרתי מישהו בנאדם טוב שמעוניין לפתח איתי מערכת יחסים. הוא טוען שהוא אוהב אותי ורוצה להיות איתי. אני אומר לו אותם דברים אבל קצת קשה לי עם זה כי בפנים מסתתר רצון אחר כמו שהסברתי עד עכשיו. על זה הוא לא יודע. וברור שזה לא יכול להמשיך בצורה כזאת.
אנחנו נפגשים בתדירות די גבוהה, ברוב הפעמים זה מסתיים במגע מיני שמגיע בעיקר ביוזמתו. ככה שאני לא יודע איך לפרש את זה... הוא אוהב אותי אבל רוצה בכל פעם לקיים איתי יחסי מין. אני מודה שאני אוהב את הקירבה שלו והמגע והחום אבל אין לי צורך להתפשט בכל פגישה לא טוב לי עם זה. אבל כאילו כדי לספק אותו ושזה ימשיך ושהוא יבין שאני רוצה בקשר זה תמיד מוביל לשם. ואני בכל פעם מצטער על זה מחדש.

מה עושים? מה אומר המצב שלי? איך אפשר לתקן ולפעול בדרך הנכונה? אני מרגיש אובד עצות לגבי החיים שלי...
יש רעיון או דרך לשנות את המציאות המרה הזאת?

תודה מראש,

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) מהטובות מהפחות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור
עוד שאלות

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות