12alon
זוגיות זוגיות
  0 צפיות, 0 עצות ו-0 דירוגי עצות. 370016

אני יוצאת עם גבר מקסים אבל לא התפתחו בי בינתיים רגשות, מה לעשות?

שירה בת 39 | כתבה את השאלה ב-13/07/23 בשעה 14:17

היי, אני יוצאת עם גבר כבר כחודש בערך, מבוגר ממני ב 7 שנים אבל לא משמעותי לי בכלל. הוא ראה אותי אצל חברה שלי וביקש ממנה לחבר אותו אלי.
אני מאוד פתוחה איתו, שיתפתי אותו שאני אחרי פרידה מקשר ארוך וקשה. לא יכולה להבטיח לו כלום אבל אני כן רוצה קשר רציני רגשי עם גבר. הוא מאוד בעניין ושולח לי הודעות מאוד מתוקות שגורמות לי באמת לרגעים טובים במהלך ימים קשים ועמוסים שאני עוברת.
הוא גבר מאוד מושך, הוא אבא מאוד טוב , תכונה שמאוד מושכת אותי בגברים , השיחות מאוד נעימות חי, הוא ומאוד רציני ויציב אבל אני לא מפתחת אליו בינתיים רגש ומאיך שאני מכירה את עצמי אני לא שם, כי אני טיפוס שלא מפתחת רגשות עם הזמן אלא ממש תוך כדי ודי בהתחלה וזה עוד לא שם וזה ממש מדאיג אותי כי הוא באמת בחור מקסים אבל זה לא קורה. אני לא תקועה על האקס שלי ואין לי רגשות לאקס שלי, למרות שהוא מאוד רוצה לחזור איתי לקשר ואני תמיד מציבה את הגבול שזה לא יקרה.
הנוכחי כן שאל אותי אם יש לי רגשות אל האקס ואמרתי לו את זה בכנות מלאה שאני ממש אחרי הקשר, אשאר עם האקס בקשר אבל אף פעם לא נחזור ולא יהיו לי רגשות אליו.
רק שהבעיה היא שאני ללא רגשות אל הנוכחי.
עצות?

עדכון משירה, שואלת השאלה 2023-07-14 02:13:44

היי
אני רוצה לעדכן כאן את המגיבים
אני לא בעניין של אף אקס, הייתי עם האקס הרבה מאוד שנים אבל אני לא חושבת עליו או מתעסקת בו, אין לי רגש אליו או טראומה או נוסטלגיה. הגבר החדש הוא גבר מדהים שמבוגר ממני ב 7 שנים, מנהל עסק עצמאי כשבבעלותו כמה חברות ועם כל העומס בעבודה (בכל זאת בניהול מאוד לחוץ) הוא משקיע בי הרבה זמן יחסית. נכון , עברתי תקופה קצת רגישה מהפרידה אבל עם הנוכחי התחלתי לצאת ממש לפני חודש וחצי כשהכל זורם באמת מדהים. הוא מאוד מושך אותי, עם כל העיסוקים שלו הוא בא ואוסף אותי מהעבודה לפעמים ואנחנו מבלים, מקפיד על קשר יומיומי קבוע בהתכתבות מתוקה, רציני ולא מתעסק עם כמה נשים במקביל ואנחנו מתכננים סופשבוע יחד עוד שבועיים. התמזל מזלי שלא מצאתי את עצמי עוברת בין מיטות או מחפשת ריגושים אחרי פרידה. הכרתי גבר באמת מדהים וכן רואה איתו עתיד לקשר, פשוט חשבתי שיהיו רגשות נוספים חזקים ואני מבינה עכשיו אחרי כמה תגובות כאן שזה בסדר ועניין של זמן.
שמור עדכון
 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) מהטובות מהפחות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור
עוד שאלות

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות