8alon
מהבקו מהבקו"ם... ועד מתי?!
  0 צפיות, 0 עצות ו-0 דירוגי עצות. 380555

המנהלת שלי בשירות לאומי שונאת ומחפשת אותי בכל דבר, היחס שלה ממש מגעיל, מה לעשות?

אנונימית בת 20 | כתבה את השאלה ב-18/04/24 בשעה 11:11

אני בשירות לאומי שנה שנייה ואני משתחררת עוד 3 חודש בכל תקופת השירות עברתי 2 תפקידים ובתקופת המלחמה התחלתי את התפקיד השלישי שלי.
בתפקידים הקודמים שלי הייתי חפשנית והייתי רבה שם עם כולם ובתפקיד הנוכחי באמת עשיתי שינוי ובאתי באמת לעבוד ולתרום למדינה במה שאפשר.
הבעיה היחידה זה המנהלת שלי בתפקידים הקודמים היו לי מנהלים מחפפים שלא באמת היה להם אכפת אבל הנוכחית אכפת לה מכל צעד שאני עושה לפעמים יוצא שב ספונטניות אני יוצאת עם החברות לשקם או לארוחת בוקר ואני רואה שהיא לא במשרד אז אני הולכת ואז כשאני חוזרת היא כועסת וטוענת שאני לא עובדת. והמנהלים של חברות שלי הם קלילים לא אכפת להם מה הן עושות ורק היא כל הזמן מציקה. גם לגבי עבודה כל הזמן היא מחפשת מה לא טוב ובאמת שאני עושה את ההכי טוב שלי ואני קורעת את התחת כדי שהכל יהיה מושלם אבל תמיד יש לה מה להגיד. היא טוענת שאני לא עובדת ושאני לא טובה על באמת טעויות שהן קטנות. מההתחלה של התפקיד היא אמרה לי שאני צריכה לבוא אלייה כל בוקר כדי שהיא תיתן לי משימות ובאמת שאני כל בוקר לפני שבכלל שמתי את התיק במשרד הייתי באה אלייה ורואה משרד נעול או משרד ריק אבל תמיד הייתי באה עוד כמה פעמים כדי לבדוק אם היא הגיעה ואז אם לא הייתי רואה אז הייתי חוזרת למשרד ועובדת במה שאני יכולה ואז היא הייתה באה אליי באמצע היום וכועסת עליי שאני לא מגיעה אלייה.
באופן כללי היחס שלה אליי מאוד מגעיל אם אני לוקחת חופשים או יציאות מוקדמות היא הייתה כועסת עליי שאני מודיעה לה יום או יומיים לפני למרות שלפי ההנחיות שאנחנו קיבלנו צריך להודיע יום לפני.
גם היא מדברת אליי מגעיל ומשפילה אותי מול אנשים היום ביקשתי ממנה לצאת מחר מוקדם בגלל מבחן חשוב באוניברסיטה והיא פשוט מרחה אותי לאורך כל היום ואמרה לי שזה פעם אחרונה שהיא חותמת לי ואפילו צעקה עליי שנשארתי לפני שבוע עד שש וחצי בערב בטענה שלא באמת עבדתי וסתם רציתי נוספות אז אמרתי לה שכן עבדתי והיא אמרה לי אל תשקרי לי אני יכולה לבדוק וזה היה מול 3 עובדים.
פניתי לעמותה שלי של השירות לאומי וזה פשוט לא עזר לא משנה כמה ניסיתי להיות מושלמת היא תמיד חיפשה מה לא בסדר ובאמת שכלום לא עוזר.
אני לא יודעת מה לעשות אני באה לשירות ורק מחכה לשעה 4 כדי לחזור הביתה מרוב שזה נוראי

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) מהטובות מהפחות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור
עוד שאלות

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות