שלום רב,
יש לי עסק מסויים, ואני בעלת ניסיון רב בתחום שלי.
אציין שיש לי לקוחות קבועים ונאמנים שמבינים שעל עבודה צריך לשלם.
יחד עם זאת, מדי יום אני מקבלת פניות מלקוחות שפשוט חושבים שאני אמורה לתת להם שירות בחינם ועוד יותר גרוע הם משוכנעים שאני עומדת לשירותם כל היום ודורשים תשובה מיידית.
לדוגמא, אחת נזפה בי שאני חצופה שאני דורשת תשלום על עבודתי.
כי לטענתה זה "משהו מאוד קטן" ושאני לא סבלנית ללקוחותיי.
(נכון, גם כשהולכים לרופא ועושים משטח גרון זו פעולה קטנה. אז מה?)
אדם אחר פנה וכבר ציין מראש "אשמח לעזרה (כמובן בחינם) והוסיף שישקול בעתיד להעזר בשירותי תמורת תשלום"!
זו פשוט תחושה מגעילה שיש אנשים שלא מעריכים את העבודה שלי.
מאיפה התעוזה לומר לי דברים כאלה??
מה אני אמורה לענות במקרים כאלה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות