110alon
שומרים על הגוף שומרים על הגוף
  0 צפיות, 0 עצות ו-0 דירוגי עצות. 26706

עייפות יתר, הולכת לישון ב-8, זה פשוט לא הגיוני!

חיילת בת 19 | כתבה את השאלה ב-27/04/14 בשעה 10:35

מאז שנולדתי, בלוטת התריס שלי לא פעלה כמו שצריך. לכן, כל יום אני לוקחת כדור בשם "אלטרוקסין" (50 מ"ג) חוץ מיום שישי שאני לוקחת 2 כדורים כאלה (100 מ"ג). בנוסף לכך, כל חצי שנה אני עושה בדיקת דם כדי לראות שאני מאוזנת ושהבלוטה והכדורים עובדים כמו שצריך.
אך, מאז שהתגייסתי לצה"ל (לפני כמעט 10 חודשים) אני נתקלת בעייפות יתר. אני בת 19 וחצי, משרתת בקרייה וגרה בערך כחצי שעה מת"א (עם אוטו, עם תחבורה ציבורית זה בערך שעה וחצי). היחידה שלי פועלת מ8 בבוקר עד 5. אני קמה ב-6 כדי להגיע בזמן ולוקחת אוטובוס ורכבת, ואני מגיעה הביתה בערך ב-6 ורבע גם עם רכבת ואוטובוס.
בתפקידי אני פקידה שלא עובדת כ"כ כ"כ קשה, לפעמים יש עבודה ולפעמים אין. אבל גם אם יש, היא לא קשה מדי ודורשת התאמצות יתר ואני מסיימת אותה מהר. אז אני לא מבינה למה כשאני חוזרת הביתה אני פשוט שפוכה מעייפות? אני רוצה להתחיל לעבוד, אבל לא נראה לי אני יכולה כי אני סובלת מעייפות יתר. יש לי חיילים ביחידה שהם גרים בצפון והם מגיעים בערך ב-7 - 7 וחצי הביתה ועוד מספיקים לעבוד ופחות עייפים ממני. אז איך זה שאני גרה יותר קרוב מהם ולא יכולה להתמודד עם העייפות?
הנקודה שלי פה היא שנראה לי שהכדורים שאני לוקחת משפיעים עליי, אבל אני לא יודעת אם זה נכון במאה אחוז. שיתפתי בעבר את הרופאה שלי בזה, והיא אמרה שיש מצב שזה משפיע על העייפות שלי אבל עדיין אני חייבת לקחת את הכדורים האלה. כדאי לי עוד פעם להתייעץ איתה מה לעשות? כי אני רוצה לעבוד, והעייפות פשוט הורסת אותי. אני חוזרת הביתה מהצבא ומוצאת את עצמי הולכת לישון ב8, זה פשוט לא הגיוני!
בהתחלה שהתגייסתי, חשבתי שזה זמני ושזה יעבור כי עוד לא התרגלתי למסגרת ואני לא כ"כ סתגלנית מהירה.. אבל כבר עברו כמעט 10 חודשים וזה עדיין לא עובר.
אתם מכירים אנשים עם הבעיה שלי? מה אתם מציעים לעשות?

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (5) מהטובות מהפחות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור
עוד שאלות

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות