שלום לכולם. אני חושבת ללמוד מזכירות משפטית .
העניין הוא שבגללו אני מתלבטת אם יש טעם בכלל, הוא שאין לי שום ידע בסיסי במזכירות או בתוכנות מחשב . חוץ מבאינטרנט, חיפוש בגוגל פשוט מעבר לכך אין לי ידע במחשבים בכלל .
כמו כן העבודות שעבדתי עד היום עבודות מזדמנות ללא שום כישורים מיוחדים כקופאית בסופר, חנויות בגדים כעובדת זוטרה וגם בהם נדדתי כל כמה חודשים גם כי פיטרו אותי ושום דבר לא הלך ולבסוף מצאתי את עצמי בגיל הזה בלי שום מקצוע ועבודה מסודרת ויציבה . חשבתי לאחרונה שהגיע הזמן ואתחיל ללמוד מקצוע שמעניין אותי חיפשתי הרבה ושום מקצוע לא דיבר אלי חוץ ממזכירה משפטית . הבעיה גם שאין לי אנגלית בסיסית חוץ מידיעת האותיות ומשפטים פשוטים מאוד . אשמח לדעת האם זה מהווה מכשול וזה מצריך ידע באנגלית ? אם כן באיזה רמה ?וגם איזה תכונות אופי פחות או יותר נדרשות? אני מתארת לעצמי איזה אך הייתי מעוניינת לשמוע מאחרים גם . אני שואלת כי אני יחסית ביישנית אין לי הרבה ביטחון עצמי ומופנמת . והעבודות בהם עבדתי עד היום לא הצריכו הגדלת ראש, או סוג של אסרטיביות מסוימת שאלו העבודות שלצערי אני מתגלגלת כבר מעל לעשור . אשמח לקבל תגובות תודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות